Mon. May 6th, 2024

‘האדם לא יכול לחיות על לחם לבדו’. זהו פתגם שיתקיים כל עוד התרבות האנושית תתקיים בעולם הזה. הם זקוקים למזון גם לנפש וגם לבטן. תעשיית הנסיעות והתיירות יכולה להזין את המוח והבטן שלנו היטב. חוף הים, יער, אזורי גבעות, מדבר הם יעדי התיירות שלנו. לכל חלק בעולם יש את היופי שלו. אנו מתענגים על היופי הזה כאוות נפשנו. זה יופי כזה שאי אפשר ליצור במעבדות. הכל יכול העניק לנו את היופי הזה במתנה. היופי הזה פיתה משוררים רבים לבלות את כל חייהם בהערכתו. שירים אלמותיים רבים נכתבו בשבח היופי הזה. אפילו יצורים אחרים בעולם מטיילים הרבה www.hufshon.co.il/web/?pagetype=9&n=1&catid=752100.

עכשיו יש הזדמנות. אנו עשויים להפוך את היופי הזה של הטבע למושא המקצוע שלנו. אנחנו יכולים לפגוש את הפרנסה שלנו בקלות לעזור לאנשים אחרים לראות את היופי הזה. כמובן שעלינו להגן על הטבע. כיום החשיבות של נסיעות ותיירות מקובלת בכל העולם. נסיעות לא נועדו להנאה בלבד. טיולים מחנכים אותנו בדרכים רבות. למעשה, הטבע הוא גם אמא וגם מורה שלנו. לאחרונה זה היה המעסיק שלנו בשל תעשיית התיירות. אז עלינו לנסות להגן ולהעצים את יופיו של הטבע.

נסיעות ותיירות היו ענף בשל הפוטנציאל הכלכלי העצום שלה. זה יכול להעסיק הרבה אנשים ולהביא כמות גבוהה של מטבע חוץ. אז הסטודנטים הצעירים ממהרים לעשות קורסי ניהול תיירות. הקורסים יכולים למקם אותם במגזרים שונים בתעשייה. הם יכולים להיות צוות קבינה, דיילת, פקידת קבלה, מתכנן טיולים, מדריך, דייל, מנהל ולבסוף בעלים של חברה להפעלת טיולים. בשביל כל אלה הם צריכים להכין את עצמם מקצועית להיצמד לתעשייה הזו לאורך זמן. תעשיית הקולנוע משגשגת היטב בתעשיית הנסיעות והתיירות. הוא משלב את כל המקצועות – היסטוריה, גיאוגרפיה, מדע, ספרות ותרבות, פוליטיקה. זו תעשייה כזו שלעולם לא תגיע לרוויה. הסיבה לכך היא עובדה פשוטה – ‘ספינות ישנות יחזרו וספינות חדשות יפליגו למסע חדש’.

התעשייה הזו זקוקה לכוח אדם עצום כדי לשרת טוב יותר ולשגשג זמן רב יותר. רק אווירה מקצועית אמיתית יכולה לאפשר זאת. איש מקצוע מיומן יבין את משמעות התעשייה. הם ישאפו קשה להגן על התעשייה הזו מפני דעיכה. דיפלומה בנסיעות ותיירות עשויה להציב סטודנט לתפקיד טוב עם שכר סביר. ישנם קורסים אחרים לניהול תיירות אשר מספיקים כדי להעניק לסטודנט את האהבה האמיתית של התעשייה הזו. בקולקטה מכונים שונים השיקו קורסי ניהול בתי מלון באורך שונה. ישנם קורסי תעודה, תעודה ותעודה לתואר שני מלבד תואר ראשון ושני.

המכון להכשרה מקצועית יישומית של קולקטה נמצא בחזית בין כל המכונים בקולקטה. הם נושאי הלפיד לעתיד התעשייה הזו. הם מחויבים הן לסטודנטים והן לתעשייה. הקורסים השונים המופעלים על ידי מומחים בתעשייה עם הדרכה מעשית מספיקים כדי לגרום לסטודנט לומר ש-APT הוא הטוב ביותר.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *